073 720 02 00
In de media

Persbericht Uitbreiding Snijders Advocaten: Client Service Director

Gepubliceerd op 2 juni 2020 In de media

Vanaf 1 juni 2020 verwelkomt Snijders Advocaten Merel van der Bijl. Deze gedreven en zeer ervaren business developer zal samen met founder en eigenaar Danny Snijders het business development van ons snelgroeiende kantoor uitvoeren in de breedste zin van het woord.

Met haar gedrevenheid, haar strategische denkwijze, energie én kennis die zij heeft opgebouwd past zij uitstekend in het team van Snijders Advocaten.

Snijders Advocaten is een topspeler in de Nederlandse markt. Vanuit diepgaande kennis zoekt Snijders Advocaten met een absolute winnaarsmentaliteit naar de beste oplossing voor haar relaties. Snijders Advocaten werkt voor beursfondsen, overheid, MKB, instellingen en veel Quote 500 ondernemers.

Merel van der Bijl heeft zich ontwikkeld door diverse opleidingen, waaronder Business Administration aan de European University, Train de Trainer Senior Consultants in Salestechnieken aan het Vijfhart Instituut te Eindhoven, Account Leadership Training & Business Development Sales Training aan het Kenneth Smit Instituut, et cetera.

De afgelopen tien jaar is Merel werkzaam geweest binnen de IT industrie en heeft daar op het hoogste niveau prestaties geleverd. Een aanwinst voor Snijders Advocaten.

Danny Snijders: ‘Ik ben zeer vereerd dat zo’n top business developer uit de markt toetreedt tot mijn kantoor. Zij zal voor onze relaties een belangrijk aanspreekpunt zijn. Ze zal onze landelijke dienstverlening nog meer optimaliseren richting de relaties en de markt in het algemeen. Ik krijg nu al veel verzoeken van corporate en andere relaties met de vraag of ze eens met haar kunnen sparren’.

Merel van der Bijl: ‘Na prachtige jaren in de corporate wereld bij een topspeler in de IT, zocht ik een nieuwe uitdaging. Ik zocht een topspeler, bij voorkeur een zakelijke dienstverlener. Snijders Advocaten is een kantoor waarbij ouderwetse maatschap kantoren zoals men wel vindt op de zuid-as verbleken. Het is eigentijds, fris, extreem hoog in kwaliteit en heeft voorts een warm oog voor haar relaties. Met name ook de team brede extreme wil om te winnen en de relatie naar de oplossing te leiden, is zeer aansprekend. Zo aansprekend dat veel bedrijven uit heel Nederland, maar zeker ook de Randstad en Zuid Nederland hier graag komen’.

Vraag & antwoord

Veelgestelde vragen

Nee. Indien uw zaak op toevoegingsbasis behandeld kan worden, kunt u het beste contact opnemen met het Juridisch Loket. Zij helpen u bij het vinden van een advocaat die op deze basis werkt.

De gemiddelde werving en selectie fee in Nederland ligt tussen de 20% en 30% van het bruto jaarsalaris (inclusief vakantiegeld en overige emolumenten). De exacte hoogte is afhankelijk van de complexiteit van de zoekopdracht, de branche en de schaarste op de arbeidsmarkt.


Lees meer

Dit ligt natuurlijk helemaal aan de behoefte die u binnen uw organisatie heeft. Bent u op zoek naar een tijdelijke vervanging van een vaste medewerker? Heeft uw organisatie op dit moment te maken met een fusie/overname of een andere vorm van transitie? Gaat u een nieuw product of dienst in de markt zetten? Oftewel heeft uw organisatie op dit moment behoefte om op korte termijn en voor een bepaalde periode op zoek naar gespecialiseerde juridische kennis dan is detachering voor u de beste oplossing.

Bent u op zoek naar een vaste oplossing ter uitbreiding van uw juridische afdeling? Is uw organisatie op het punt belandt dat een eigen juridische afdeling wenselijk is? Dan is voor u werving & selectie van een vaste medewerking de beste oplossing.

Christel Gevers, senior managing consultant, komt graag bij u langs om met u uw organisatie en uw juridische behoefte te bespreken zodat we voor u de juiste oplossing en aanpak kunnen bespreken.

Bent u op korte termijn op zoek naar juridische professionals voor een Interim opdracht of juist op basis van werving & selectie? Bij Snijders Interim bent u aan het juiste adres. Bij Snijders Interim Community zijn de beste juridische professionals uit de markt aangesloten. Of u nu op zoek bent naar een jurist, advocaat, Legal Counsel of bedrijfsjurist op junior, medior of senior level, wij staan u graag bij in uw zoektocht. Laat het ons weten en we komen graag bij u op bezoek om onze dienstverlening verder toe te lichten

Wie stelt moet bewijzen, dat is de hoofdregel van ons burgerlijk procesrecht. Maar wat nu als u een geschil heeft met een andere partij maar u uw stellingen niet (voldoende) kunt onderbouwen? U kunt dan een verzoek indienen tot het houden van een voorlopig getuigenverhoor met als doel het vergaren van extra informatie en bewijs.


Lees meer

Veel werkgevers stellen internet en e-mail aan werknemers ter beschikking. Werknemers gebruiken dat namelijk bij het verrichten van hun werkzaamheden. Soms gebruiken werknemers echter dat internet en die e-mail (tijdens werktijd) voor tal van andere activiteiten, variërend van het lezen van privé e-mail tot het bekijken van pornofilmpjes.


Lees meer

Regelmatig worden wij met de vraag geconfronteerd of een uitlener de door hem aan een ander ter beschikking gestelde werknemers, zoals uitzendkrachten of een gedetacheerde werknemers, kan verbieden om bij de inlener in dienst te treden of dat op een andere manier kan belemmeren. Wij geven antwoord.


Lees meer

Regelmatig stellen werkgevers vragen over de, sinds 1 januari 2015 geldende, aanzegverplichting. De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop volgen hieronder.


Lees meer

Als u een geldvordering heeft op een wanbetaler, kunt u beslag laten leggen op een bankrekening. Dat kan door een advocaat te vragen om dit te doen. Alleen advocaten (en dus niet deurwaarders) mogen aan de rechtbank toestemming vragen om conservatoir beslag te leggen.


Lees meer
Lees alle FAQ's
Wij scoren gemiddeld een 8,9 op basis van 54 referenties
Wij scoren gemiddeld een 8,9 op basis van 54 referenties