073 720 02 00

Advocaat in Utrecht

Bent u op zoek naar een huisadvocaat voor uw bedrijf in Utrecht? Neem dan contact op met Snijders Advocaten. Al jaren fungeren specialisten van ons advocatenkantoor als huisadvocaat van vele bedrijven in het hele land, van Utrecht tot Maastricht. Dat doen zij voor bedrijven in allerlei branches.

Wat doet een advocaat aan huis voor uw bedrijf in Utrecht?

Het huisadvocaatschap zien we als een investering in uw onderneming. Ons advocatenkantoor gaat dan ook voor een lange en succesvolle vertrouwensrelatie met uw bedrijf in Utrecht. Daarom zullen we bijvoorbeeld nooit ‘over-declareren’. Wat een advocaat van Snijders wel zal doen, is zich volledig verdiepen in uw bedrijf in Utrecht: van de bedrijfsvoering tot de bedrijfsrisico’s. Deze verdieping doen we helemaal kosteloos. Waarom? Omdat we samen met u aan uw bedrijf willen bouwen en uw te vertrouwen sparringpartner willen zijn. Zodat we, als u ons nodig heeft, te allen tijde snel met u kunnen schakelen en uw probleem dus zo snel en zo koste efficiënt mogelijk voor u kunnen oplossen.

Zoals u al las, zal Snijders Advocaten nooit ‘over-declareren’. Dat wil zeggen dat uw advocaat niet voor elke paar minuten contact een factuur bij uw bedrijf in Utrecht zal indienen. In plaats daarvan bieden we onze cliënten een op maat gemaakt abonnement aan, waarbij alle medewerkers van uw bedrijf voor een vast maandtarief contact op kunnen nemen met de huisadvocaat. Dat maandbedrag is afhankelijk van de omvang van uw bedrijf en het te verwachten werk, en kan al vanaf € 50,- exclusief btw per maand.

Schakel nu een advocaat in Utrecht in

Ook voor andere diensten zijn wij hét advocatenkantoor voor uw onderneming in Utrecht. U schakelt Snijders Advocaten bijvoorbeeld ook in als u bijstand nodig heeft op het gebied van herstructurering, incasso’s of overnames. En ook particulieren uit Utrecht kunnen bij ons advocatenkantoor terecht. Zo hebben wij bijvoorbeeld advocaten in dienst die gespecialiseerd zijn in familierecht en u kunnen ondersteunen bij echtscheidingen en erfeniskwesties. Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem dan contact met ons op. We beantwoorden uw vragen graag.

Vraag & antwoord

Veelgestelde vragen

Nee. Indien uw zaak op toevoegingsbasis behandeld kan worden, kunt u het beste contact opnemen met het Juridisch Loket. Zij helpen u bij het vinden van een advocaat die op deze basis werkt.

De gemiddelde werving en selectie fee in Nederland ligt tussen de 20% en 30% van het bruto jaarsalaris (inclusief vakantiegeld en overige emolumenten). De exacte hoogte is afhankelijk van de complexiteit van de zoekopdracht, de branche en de schaarste op de arbeidsmarkt.


Lees meer

Dit ligt natuurlijk helemaal aan de behoefte die u binnen uw organisatie heeft. Bent u op zoek naar een tijdelijke vervanging van een vaste medewerker? Heeft uw organisatie op dit moment te maken met een fusie/overname of een andere vorm van transitie? Gaat u een nieuw product of dienst in de markt zetten? Oftewel heeft uw organisatie op dit moment behoefte om op korte termijn en voor een bepaalde periode op zoek naar gespecialiseerde juridische kennis dan is detachering voor u de beste oplossing.

Bent u op zoek naar een vaste oplossing ter uitbreiding van uw juridische afdeling? Is uw organisatie op het punt belandt dat een eigen juridische afdeling wenselijk is? Dan is voor u werving & selectie van een vaste medewerking de beste oplossing.

Christel Gevers, senior managing consultant, komt graag bij u langs om met u uw organisatie en uw juridische behoefte te bespreken zodat we voor u de juiste oplossing en aanpak kunnen bespreken.

Bent u op korte termijn op zoek naar juridische professionals voor een Interim opdracht of juist op basis van werving & selectie? Bij Snijders Interim bent u aan het juiste adres. Bij Snijders Interim Community zijn de beste juridische professionals uit de markt aangesloten. Of u nu op zoek bent naar een jurist, advocaat, Legal Counsel of bedrijfsjurist op junior, medior of senior level, wij staan u graag bij in uw zoektocht. Laat het ons weten en we komen graag bij u op bezoek om onze dienstverlening verder toe te lichten

Wie stelt moet bewijzen, dat is de hoofdregel van ons burgerlijk procesrecht. Maar wat nu als u een geschil heeft met een andere partij maar u uw stellingen niet (voldoende) kunt onderbouwen? U kunt dan een verzoek indienen tot het houden van een voorlopig getuigenverhoor met als doel het vergaren van extra informatie en bewijs.


Lees meer

Veel werkgevers stellen internet en e-mail aan werknemers ter beschikking. Werknemers gebruiken dat namelijk bij het verrichten van hun werkzaamheden. Soms gebruiken werknemers echter dat internet en die e-mail (tijdens werktijd) voor tal van andere activiteiten, variërend van het lezen van privé e-mail tot het bekijken van pornofilmpjes.


Lees meer

Regelmatig worden wij met de vraag geconfronteerd of een uitlener de door hem aan een ander ter beschikking gestelde werknemers, zoals uitzendkrachten of een gedetacheerde werknemers, kan verbieden om bij de inlener in dienst te treden of dat op een andere manier kan belemmeren. Wij geven antwoord.


Lees meer

Regelmatig stellen werkgevers vragen over de, sinds 1 januari 2015 geldende, aanzegverplichting. De meest gestelde vragen en de antwoorden daarop volgen hieronder.


Lees meer

Als u een geldvordering heeft op een wanbetaler, kunt u beslag laten leggen op een bankrekening. Dat kan door een advocaat te vragen om dit te doen. Alleen advocaten (en dus niet deurwaarders) mogen aan de rechtbank toestemming vragen om conservatoir beslag te leggen.


Lees meer
Lees alle FAQ's
Wij scoren gemiddeld een 8,9 op basis van 51 referenties
Wij scoren gemiddeld een 8,9 op basis van 51 referenties